Klantenservice

Op deze pagina vindt je alle belangrijke informatie over het bestellen, betalen en het verzenden van je bestelling. Heb je een vraag en het antwoord staat hier niet bij? Stuur dan een e-mail met je vraag naar info@schoolzz.nl. Wij reageren hier zo snel mogelijk op.

Prijzen

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Order plaatsen

Je plaatst snel en eenvoudig je order op schoolzz.nl. Vanuit de Winkelwagen ga je door naar Afrekenen. Indien je al een Account (login) hebt kun je deze invoeren, anders vul je onder andere je aflevergegevens in. Je bestelling is geplaatst en je wordt doorverwezen naar de betaalsite van je bank om de betaling veilig af te ronden.

Verzendkosten

Wij werken met standaard bedragen voor verzending. Hierbij maken wij onderscheid per afleverland. Zie schema hieronder:


  Levering binnen Nederland

  Orderbedrag                 Verzendkosten               
  € 0,- tot € 50,-  € 3,95
  Vanaf € 50,-  Gratis


  Levering België

  Orderbedrag              Verzendkosten               
  € 0,- tot € 150,- € 9,00 excl. BTW
  Vanaf € 150,-  Franco

Betaling

Wij maken gebruik van Mollie Payments. Een professionele en veilige specialist in online betalen. Je kunt onder andere kiezen uit iDEAL, KBC/CBC (Belgie), ApplePay of creditcard (VISA en Mastercard). Bij betaling via een creditcard vind de belasting pas achteraf plaats, na ontvangst van de producten. Zodra de betaling succesvol is afgerond worden wij hiervan direct op de hoogte gebracht. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk overgaan tot uitleveren. Wij streven er naar om de bestelling nog de volgende werkdag te bezorgen.

Verzending

Bestel je op werkdagen voor 15:30 uur en hebben wij de betaling ook voor 15:30 uur ontvangen, dan wordt de bestelling nog dezelfde dag verzonden.
Normaal gesproken ontvang je (binnen Nederland) de bestelling de volgende dag via PostNL.

Track & Trace

Zodra wij je bestelling daadwerkelijk versturen ontvang je van ons altijd een mailaankondiging. Afhankelijk van de grootte van het pakket, sturen wij je bestelling via de post (brievenbuspost) of met de pakkketdienst. Als wij via de pakketdienst leveren, dan ontvang je ook het Track & Trace nummer van PostNL. Hierdoor kunt je zelf achterhalen waar de bestelling zich bevindt en wanneer de bestelling bij jou wordt aangeboden/afgeleverd.

Garantie

Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing is. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Heeft u hierover vragen neemt u dan gerust contact op met ons.

Herroepingsrecht

Graag wijzen wij u erop dat u gebruik kunt maken van het Europese modelformulier voor herroeping. U kunt dit formulier downloaden om hier gebruik van te maken. Tevens kunt u dit formulier aanvragen via email (info@schoolzz.nl). 

Klachten 

Indien u klachten heeft inzake de producten of de dienstverlening van Schoolzz.nl dan vernemen wij dit graag. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijk reactie geven op uw klacht. U kunt uw klacht bij voorkeur kenbaar maken via email: info@schoolzz.nl.

Retouren

Heb je producten besteld via onze webshop en ontvangen, maar wil je deze retourneren? Informeer ons, we zullen je ook dan snel helpen. Dit geldt ook voor alle opmerkingen en klachten die je mogelijk hebt.
Om retouren goed en snel af te kunnen handelen vragen we je onderstaande door te lezen.

Retourvoorwaarden:

  1. Beschadigingen en/of gebruikssporen kunnen een reden zijn om kosten bij u in rekening te brengen.
  2. Goederen dienen altijd goed verpakt te worden, om transportschade te voorkomen
  3. De verzendkosten voor de retourzending krijgt u alleen gecrediteerd als schoolzz.nl verantwoordelijk is voor de fout en/of het probleem en wanneer de producten in een gedegen verpakking zijn teruggestuurd.

Checklist retourprocedure

Controleer de volgende punten voor u uw bestelling aan ons retourneert:

  • De retourzending is gemeld binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Bij voorkeur maakt u uw retourzending kenbaar via info@schoolzz.nl. U kunt ons ook bellen of schriftelijk informeren over uw retourzending.
  • De retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden (zie bovenstaand)
  • Je hebt een kopie van de factuur bijgevoegd bij de zending
 

Wij zullen het volledige aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terugbetalen. Deze termijn start op het moment dat u aangeeft het product te willen retourneren. Wij streven er echter naar om dit binnen 3 werkdagen terug te betalen nadat we de retour ontvangen hebben.

Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op.